Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Αύξηση 2,1% στον κατώτατο μισθό σε χώρα της Ευρωζώνης

Αναρτήθηκε: Nov 17, 2011 από serrestv2 στην κατηγορία: Διάφορα προβολές: 562 Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Ο κατώτατος μισθός (SMIC) θα ανατιμηθεί κατά 2,1% από την 1η Δεκεμβρίου 2011.

Το νέο ακαθάριστων ωριαίων ποσό θα καθοριστεί σε € 9,19 (€ 9 τώρα κατά). Για τους υπαλλήλους των οποίων το έργο είναι ο θεσμοθετημένος εβδομαδιαία (35 ώρες), ο ελάχιστος μηνιαίος μισθός, σταθερές μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2011-1 € 365, θα ήταν αρχικά τον Δεκέμβριο του 2011 ήταν € 393,82 ακαθάριστο το μήνα.

Ο κατώτατος μισθός είναι ένα ωρομίσθιο κάτω από το οποίο, από το νόμο, κανένας υπάλληλος πρέπει να πληρώνονται. Συγκεκριμένα, αναπροσαρμόζεται σε κάθε αύξηση τουλάχιστον 2% του δείκτη τιμών (εξαιρουμένου του καπνού).

Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.