|
Αύξηση 2,1% στον κατώτατο μισθό σε χώρα της Ευρωζώνης
Αναρτήθηκε: Nov 17, 2011 από serrestv2
στην κατηγορία:
Διάφορα
προβολές: 562
Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Ο κατώτατος μισθός (SMIC) θα ανατιμηθεί κατά 2,1% από την 1η Δεκεμβρίου 2011.
Το νέο ακαθάριστων ωριαίων ποσό θα καθοριστεί σε € 9,19 (€ 9 τώρα κατά). Για τους υπαλλήλους των οποίων το έργο είναι ο θεσμοθετημένος εβδομαδιαία (35 ώρες), ο ελάχιστος μηνιαίος μισθός, σταθερές μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2011-1 € 365, θα ήταν αρχικά τον Δεκέμβριο του 2011 ήταν € 393,82 ακαθάριστο το μήνα.
Ο κατώτατος μισθός είναι ένα ωρομίσθιο κάτω από το οποίο, από το νόμο, κανένας υπάλληλος πρέπει να πληρώνονται. Συγκεκριμένα, αναπροσαρμόζεται σε κάθε αύξηση τουλάχιστον 2% του δείκτη τιμών (εξαιρουμένου του καπνού).
Άλλες σχετικές ειδήσεις
-
Γενική Συνομοσπονδία Λαϊκών Αγορών Ελλά...
Με
σύνθημα «Η ισχύς εν τη ενώσει» ολοκληρώθηκε
η πρώτη γενική συνέλευση της Γενικής
Συνομοσπονδίας Λαϊκών Αγορών Ελλάδος
στη ΘεσσαλονίκηΜε
σύνθημα «Η ισχύς εν τη ενώσει», ολοκληρώθηκ...
-
Επικαιροποίηση του Έκτακτου Δελτίου Επι...
Άστατος καιρός προβλέπεται για
σήμερα Δευτέρα (02-11-2026) μέχρι και την
Τρίτη (03-11-2026) κυρίως στα δυτικά, τα βόρεια
καθώς και την ανατολική νησιωτική χώρα
με ισχυρές
βροχές κ...
-
Η Κερκίνη ανοίγει τα φτερά της στη Μεσό...
Η
συνεργασία με τη MedWet ανοίγει νέες
προοπτικές για τη διεθνή προβολή του
φωτογραφικού διαγωνισμού και την
ανάδειξη της αξίας των υγροτόπων.
Ένα
σημαντικό βήμα για τη διεθνή π...
-
Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί ...
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ1. Έχοντας υπόψη:α) Τις διατάξεις του άρθρου 55 του Ν. 5209/25 «περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικήςκυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.β)...
|