Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

Αποσπάσεις με μοριοδότηση;

Αναρτήθηκε: Aug 24, 2011 από serrestv2 στην κατηγορία: Παιδεία προβολές: 581 Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
Στις 16 Αυγούστου 2011, ο αιρετός της ΠΑΣΚ Διδασκάλων στο ΚΥΣΠΕ, κος Μπράτης Δημήτρης, υποκαθιστώντας την ανύπαρκτη  ενημέρωση εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με δελτίο τύπου που εξέδωσε  και απεστάλη σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, προσδιόριζε για το χρονικό διάστημα ανακοίνωσης των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Στην ανακοίνωση αυτή (http://www.mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/397-2011-08-16-15-26-07) υπενθυμίζεται, από τον ανωτέρω εκπρόσωπο-αιρετό, η εγκύκλιος βάση της οποίας θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις
 
Πρώτη φορά, όπως με περισσή χαρά, ενθουσιασμό και κομπασμό ανακοίνωσε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, οι αποσπάσεις θα πραγματοποιηθούν με μοριοδότηση.
 
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούσαν απόσπαση, υπέβαλαν αίτηση το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου. Στις αιτήσεις που παραλάμβαναν αναγραφόταν και ο αριθμός των μορίων τους.
 
Δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων δαπάνησε(;) χρηματικό ποσό για την αναβάθμιση του λογισμικού e-Data (Εάν ναι πόσο κόστισε η αναβάθμιση σε αυτή τη δεινή οικονομική περίοδο που βιώνει ο τόπος μας; Δεν θα πρέπει για λόγους διαφάνειας και διαύγειας να ενημερωθεί ο νοήμων και χρηματοδοτών Ελληνικός Λαός;).
 
Ενώ όμως, ο υπολογισμός των μορίων για τις μεταθέσεις προσδιορίζεται επακριβώς με βάση το ΠΔ 50/1996 και τα λοιπά ΠΔ που συμπλήρωσαν ή αντικατέστησαν άρθρα αυτού,

ο υπολογισμός των μορίων για τις αποσπάσεις ΔΕΝ προσδιορίζεται από Π.Δ. ή άλλο νόμο αλλά με την ανωτέρω εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Γιατί άραγε, η τόσο προσεκτική για την τήρηση της τάξης , την εφαρμογή της νομοθεσίας και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, των πανεπιστημίων και του υπουργείου στο οποίο προΐσταται, κα Υπουργός,  δεν μερίμνησε να νομοθετήσει και τον τρόπο μοριοδότησης για τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών;

Γιατί η μοριοδότηση εδράζεται μόνον σε μία εγκύκλιο του υπουργείου; Η εγκύκλιος των αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ είναι ανώτερη των Π.Δ. και νόμων που μνημονεύονται σε αυτήν; Πόσο νόμιμη είναι εφαρμογή των αποσπάσεων με βάση την μοριοδότηση της εγκυκλίου;

Η κυρία Υπουργός σε συνέντευξή της στις 20 Αυγούστου 2011  αναφέρει: «Δε θα γίνουν αποδεκτές οι υπεραριθμίες πουθενά και για κανένα λόγο. Έχω συνεννοηθεί και με τον κο Ρακιτζή θα υπάρχει μέσα στον Οκτώβρη δειγματοληπτικός έλεγχος Διευθύνσεων όπου θα υπάρξει έλεγχος της σωστής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού».

Μας προξένησε αλγεινή εντύπωση η θέση της αυτή, διότι θεωρεί a priori ότι οι υφιστάμενοί της ΔΕΝ ΘΑ παραδώσουν αληθή στοιχεία. Ενώ αντίθετα θεωρεί ότι οι εργαζόμενοι στο Υπουργείο που προΐσταται εμφορούνται από νομιμότητα, ήθος, συνέπεια (όπως συνέβη στη διαδικασία επιλογής των διευθυντών σχολικών μονάδων!).

Δε θα έπρεπε όμως, να υπάρξει συνεννόηση έτσι ώστε ο κος Ρακιτζής να προβεί σε έλεγχο και της νομιμότητας της διαδικασίας των αποσπάσεων με μοριοδότηση;

Πότε θα ανακοινωθούν-δημοσιοποιηθούν τα μόρια των εκπαιδευτικών που αιτούνται απόσπαση; Οι περιοχές που ανήκουν και οι περιοχές που θα μετακινηθούν; Δεν υπάρχει σε αυτό το θέμα διαφάνεια και διαύγεια; Και όχι μόνον για την πρώτη φάση των αποσπάσεων αλλά για όλες τις φάσεις των αποσπάσεων.

Μήπως ποτέ;;;

Θα υπάρξει άραγε έλεγχος της εφαρμογής της διαφάνειας στα παραπάνω θέματα από το μηχανισμό του υπουργείου ή θα την αναλάβει και αυτήν ο κος Ρακιτζή κατόπιν καταγγελίας εκπαιδευτικών;

Ήδη τα πρώτα κρούσματα άρνησης εφαρμογής της εγκυκλίου έχουν καταγραφεί στη διαδικασία των αποσπάσεων σε φορείς. Ποιος θα μεριμνήσει για να εφαρμοσθεί η εγκύκλιος έστω και εκ των υστέρων;

Ή μήπως και αυτό το θέμα όπως και εκείνο της επιλογής των διευθυντών των σχολικών μονάδων θα ανατεθεί σε αυτόματο πιλότο με συνεχείς εγκυκλίους και η ηγεσία του Υπουργείου απλώς θα παρακολουθεί;
 
Η μη νομοθέτηση της μοριοδότησης μήπως δίνει τη δυνατότητα για την «κατά το δοκούν» εφαρμογή των νόμων και των εγκυκλίων για τις αποσπάσεις;
 
22 Αυγούστου και ακόμη δε γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί πότε και πού θα παρουσιασθούν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Δυστυχώς οι μνήμες τους πηγαίνουν στην περσινή ανακοίνωση των αποσπάσεων (δεύτερη φάση)  στις 30 Αυγούστου.
 
Αυτό είναι η μέριμνα και τον ενδιαφέρον για τους εκπαιδευτικούς, τα παιδιά τους και τις οικογένειές τους όταν την επόμενη ημέρα θα πρέπει να παρουσιαστούν στις σχολικές τους μονάδες για αναλάβουν υπηρεσία;
 
Η εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στη μαθησιακή διαδικασία εδράζεται κατά κύριο λόγο στη διαδραστικότητα. Η διαδραστικότητα όμως, πρέπει  να εφαρμοσθεί και στον τρόπο λειτουργίας και στη λογική άσκησης διοίκησης και από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
 
Η ηγεσία του δεν μπορεί μόνον να καταρρακώνει τον εκπαιδευτικό κόσμο, (δικαίως ή αδίκως) αλλά και να ακούει, να αποδέχεται και να δικαιώνει εκείνες τις θέσεις, τοποθετήσεις, προβληματισμούς, ενστάσεις, κρίσεις και επικρίσεις των εκπαιδευτικών που στοχεύουν στην ομαλή λειτουργία της εκπαίδευσης. Μόνον τότε υπάρχει δημοκρατία. Σε διαφορετική περίπτωση… όλα γίνονται για τις δημόσιες σχέσεις και το θεαθήναι.
 
Αλλά, μάλλον για το  Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων το «φαίνεσθαι» έχει μεγαλύτερη σημασία από το «είναι»
.

Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος

Χημικός MEd


Πηγή: alfavita.gr



Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.