|
Σοβαρές ενστάσεις της Κομισιόν για τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις στον δρόμο Πάτρα - Πύργος.
[+] [a] [-]
Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια
 «Με επιστολή της προς την αρμόδια διαχειριστική επιτροπή για τα έργα του ΕΣΠΑ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει σειρά κρίσιμων ερωτημάτων για τον τρόπο δημοπράτησης του οδικού έργου Πάτρα - Πύργος. Τι έχει να πει ο κ. Σπίρτζης για τις σοβαρές ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής;» Πλήρης Δήλωση «Με επιστολή της προς την αρμόδια διαχειριστική επιτροπή για τα έργα του ΕΣΠΑ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει σειρά κρίσιμων ερωτημάτων για τον τρόπο δημοπράτησης του οδικού έργου Πάτρα - Πύργος. Αναφερόμενη στην απόφαση του Υπουργείου, κάνει λόγο για κατάτμηση του έργου, αλλά και αφύσικες εκπτώσεις οι οποίες θα έπρεπε να δικαιολογηθούν, όπως απαιτεί νόμος που μάλιστα ψηφίστηκε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. (4412/16)
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αντιτάσσεται στην κατάτμηση επισημαίνοντας ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις, ανάλογες αποφάσεις, λειτούργησαν αρνητικά για την ολοκλήρωση των έργων. Διατυπώνει, επίσης, σοβαρά ερωτήματα, διότι ενώ παρατηρήθηκαν, αφύσικες εκπτώσεις, το Υπουργείο Υποδομών δεν ζήτησε αυτές να δικαιολογηθούν. Τι έχει να πει ο κ. Σπίρτζης για τις σοβαρές ενστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε σχέση με τον τρόπο δημοπράτησης του οδικού έργου Πάτρα - Πύργος;
Με ερώτηση τους, οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωστής Χατζηδάκης, κ. Κώστας Καραμανλής, κ. Χρήστος Μπουκώρος, κ. Κώστας Τζαβάρας και κ. Ανδρέας Κατσανιώτης αναφέρονται σε όλα τα προβλήματα που αφορούν την υλοποίηση αυτού του σημαντικού έργου. Σημειώνουν ότι ενώ η επιχειρηματολογία του Υπουργείου για την κατάτμηση βασιζόταν στη ανάληψη τμημάτων του έργου από πολλές εταιρίες, εν τέλει μία μόνο εταιρία -η εταιρία “Τοξότης” του κ. Καλογρίτσα- ανέλαβε 4 από τα 8 τμήματα, δηλαδή το 50% του έργου.
Οι επιλογές του κ. Σπρίτζη έχουν οδηγήσει σε σειρά προβλημάτων όσον αφορά την υλοποίηση του έργου. Αντί να προχωρήσει το Υπουργείο Υποδομών “πιο γρήγορα και πιο φθηνά”, όπως ισχυριζόταν κατ’ επανάληψη, τρία χρόνια μετά: - Δεν έχει ακόμα ξεκινήσει κανένα τμήμα του έργου.
- Δεν έχει καν συμβασιοποιηθεί καμία εργολαβία.
- Δεν έχει εξασφαλιστεί η παραμικρή χρηματοδότηση.
- Έχουν -σύμφωνα με την Ε.Ε. - γίνει αφύσικα μεγάλες εκπτώσεις, άνω του 50%, που δεν έχουν δικαιολογηθεί επαρκώς και μπορεί να οδηγήσουν σε εκτροχιασμό του έργου ενώ είναι βέβαιο ότι στην πράξη δεν θα τηρηθούν.
- Έχουν προκληθεί σοβαρές κοινωνικές, αναπτυξιακές και περιβαλλοντικές συνέπειες στην περιοχή.
- Και βέβαια, λόγω της καθυστέρησης, έχει ήδη αυξηθεί σημαντικά το κόστος του έργου (διοικητικές δαπάνες, κόστος κεφαλαίου, ζημιά για όλη τη Δυτική Πελοπόννησο και τα νησιά που εξυπηρετούνται από το λιμάνι της Κυλλήνης κλπ)».
Σου άρεσε;
κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!
Άλλες σχετικές ειδήσεις
-
Περιφέρεια Θεσσαλίας : Συγκίνηση και δά...
Με μια σφιχτή αγκαλιά, δάκρυα και έντονα συγκινησιακό κλίμα, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας, αποχαιρέτησε σήμερα τον Περιφερειακό Συντονιστή Πολιτικής Προστασίας Ηλία Λεοντ...
-
Δήλωση Χρηστιάννας Πάπιτση, τέως Αντιδη...
Μετά τη χτεσινή απόφαση του Δημάρχου Σύρου – Ερμούπολης, κ. Αλέξη Αθανασίου να με αντικαταστήσει από τη θέση της Αντιδημάρχου Τουρισμού, αισθάνομαι την υποχρέωση απέναντι στους συμπολίτες...
-
Τέμπη : Η πρώτη απόφαση του Κουρέτα
Μπορεί η ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας να αποτελεί τον μόνιμο και πρώτο
στόχο της διακυβέρνησης Κουρέτα, ωστόσο μια από τις πρώτες αποφάσεις
που έλαβε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας όταν αν...
-
Δύο κάλπες σε μία, όριο το 40% για δημά...
Οπως όλα δείχνουν, οι αλλαγές που θα επέλθουν θα είναι ριζοσπαστικές
και θα «απαλλάσσουν» αιρετούς και πολίτες από την ταλαιπωρία του
δεύτερου γύρου των εκλογών. Οπως επισημαίνουν κυβ...
|