Μέλη

Username
Password
Να με θυμάται

21ο Διεθνές Συνέδριο - Κατάλογος Ανακοινώσεων

Αναρτήθηκε: Jul 1, 2016 από serrestv2 στην κατηγορία: Ελλάδα Παιδεία προβολές: 439 Tags (Λέξεις κλειδιά):
[+] [a] [-] Άλλες σχετικές ειδήσεις Σχόλια

Σας στέλνουμε για ενημέρωσή σας κατάλογο ανακοινώσεων που υποβλήθηκαν έως 27 Ιουνίου 2016 για το 21ο Διεθνές Συνέδριο «Εκπαίδευση, Ετερότητα και τα ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα» και θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο Achaia Beach, Καστελλόκαμπος Πατρών στις 8-10 Ιουλίου 2016

.

Σας ενημερώνουμε ότι τίτλοι εισηγήσεων και περιλήψεις που θα υποβληθούν μέχρι την Κυριακή 3 Ιουλίου 2016, θα συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα εργασιών του συνεδρίου, το οποίο βρίσκεται στο στάδιο κατάρτισης.

Το τελικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του συνεδρίου http://21synedrio.inpatra.gr.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής

Παντελής Γεωργογιάννης
Καθηγητής Πανεπιστημίου

 

Κατάλογος ανακοινώσεων

1.       Μουσειακή Εκπαίδευση: Προτάσεις για τη βέλτιστη εμπέδωση του Πολιτισμού στο Δημοτικό Σχολείο

2.       Δίγλωσση Εκπαίδευση & Παιδαγωγική θεωρία

3.       Η διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας στις ΗΠΑ: προκλήσεις και πλεονεκτήματα

4.       Οι αντιλήψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για την γλωσσική ομοιογένεια και την θέση των ‘άλλων’ γλωσσών στο ελληνικό σχολείο και η αντανάκλαση τους στον τρόπο  που οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν τους δίγλωσσους μαθητές τους. 

5.       Περιπτωσιολογική μελέτη νηπίου με διαταραχές λόγου-ομιλίας σε τμήμα ένταξης:  εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα

6.       Στο Σχολείο …με χιούμορ!

7.       Η χρήση τεχνικών δράματος ως επικοινωνιακή προσέγγιση για την διδακτική ελληνικού λεξιλογίου σε παιδιά της ομογένειας

8.       Η διδακτική προσέγγιση CLIL στη διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας στις Η.Π.Α.

9.       Η δημιουργική ανακύκλωση (upcycle) στην εκπαιδευτική διαδικασία: από τη θεωρία στην πράξη

10.    Ο γλωσσικός συμπεριφορισμός ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: Η άτυπη ελληνομάθεια, ένας δυναμικός παράγοντας σταδιακής κοινωνικής προσαρμογής και ενσωμάτωσης των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία

11.    Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σύγχρονη εποχή

12.    Το φαινόμενο του κοινωνικού αποκλεισμού. Πεδίο μελέτης - Ρομά

13.    H μικροδιδασκαλία ως μέθοδος και τεχνική κατάρτισης εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών

14.    Τα σχολικά εγχειρίδια ως αντικείμενο αξιολόγησης: Μέθοδοι και κριτήρια αξιολόγησής τους

15.    Στάσεις και απόψεις γηγενών σχετικά με την προσφυγική κρίση - Έρευνα

16.    Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη σύγχρονη εποχή

17.    Απόψεις νεοδιόριστων γυναικών για την αναγκαιότητα της μεντορικής σχέσης ως στοιχείο επαγγελματικής τους ανάπτυξη

18.    Ο γλωσσικός συμπεριφορισμός ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: Η άτυπη ελληνομάθεια, ένας δυναμικός παράγοντας σταδιακής κοινωνικής προσαρμογής και ενσωμάτωσης των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία

19.    Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας: Μια ερευνητική προσέγγιση των διδακτικών υλικών για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε πολιτισμικά διαφορετικούς ομιλητές

20.    Διαμόρφωση και ενδυνάμωση δεξιοτήτων παιδαγωγικής διευθέτησης συγκρουσιακών καταστάσεων σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Μια  πρόταση σχεδίου δράσης με σκοπό την ανάπτυξη ενισχυτικών, υποστηρικτικών και αντισταθμιστικών παρεμβάσεων.

21.    Διοίκηση και σχολική βία στην εκπαίδευση, Ο ρόλος της ετερότητας

22.    Θεσμός του Σχολικού Συμβούλου στην ελληνική εκπαίδευση. Από την αναγκαιότητα στην επιδοκιμασία μέχρι την εξέλιξη ή την κατάργηση. Απόψεις και κρίσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

23.    Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στην τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση

24.    Πανελλαδικές Εξετάσεις και οι αρμοδιότητες των υπευθύνων του εξεταστικού κέντρου

25.    Το πρόβλημα στα Μαθηματικά ή το πρόβλημα με τα Μαθηματικά;

26.    Τραγουδώντας και χορεύοντας

27.    Δημιουργική γραφή μέσα από ένα διαπολιτισμικό παράδειγμα εφαρμογής

28.    Αξιολόγηση, Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών

29.    Η προτεινόμενη εκπαιδευτική πολιτική του βουλευτή Φίλιππου Δραγούμη για τη διαχείριση των σλαβόφωνων πληθυσμών της Δυτικής Μακεδονίας (1948-1962).

30.    Ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης και επιμόρφωση. Η περίπτωση των Διευθυντών και Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων

31.    Μαθαίνοντας Ελληνικά μέσω Ίντερνετ

32.    Ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης μέσα από την ανάπλαση του παρελθόντος, ερμηνεία του παρόντος και πρόβλεψη του μέλλοντος στο μάθημα της ιστορίας Γυμνασίου και Λυκείου

33.    Στρατιωτική Εκπαίδευση και Ετερότητα στην Αυστρία το 19ο αιώνα

34.    Σχεδιασμός και υλοποίηση διδακτικής πρότασης με θέμα: «Μουσική – Συναυλία»

35.    Το project «Biodiversity of Smoky Mountains National Park & UNESCO World Heritage» ως εργαλείο εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας σε σχολείο των ΗΠΑ  Socrates Academy – Charlotte / North Carolina

36.    Διεύρυνση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την σημασία της Δια βίου Μάθησης

37.    Η συμβολή των εθνογραφικών ρεάλια στην ανάπτυξη διαπολιτισμικής ικανότητας από ελληνόφωνους σπουδαστές που διδάσκονται την ρωσική γλώσσα ως ξένη

38.    Ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης μέσα από την ανάπλαση του παρελθόντος, ερμηνεία του παρόντος και πρόβλεψη του μέλλοντος στο μάθημα της ιστορίας Γυμνασίου και Λυκείου

39.    Λογοτεχνία: μαθαίνω πώς να μαθαίνω με ένα διαδραστικό φύλλο εργασίας

40.    Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα της Φυσικής στην Ε και Στ Δημοτικού. Πρακτική Εφαρμογή στην τυπική τάξη.

41.    Σχεδιασμός και ανάπτυξη αναλυτικού προγράμματος Ιστορίας Ε’ Δημοτικού σε μικροεπίπεδο

42.    Φύλο, μόρφωση και αιτούντες άσυλο

43.    Η διδασκαλία των πιο διαδεδομένων θρησκειών μέσα από τις Ιερές Μουσικές τους με χρήση νέων τεχνολογιών.

44.    Οι εκπαιδευτικοί Α/θμιας εκπαίδευσης ως ενήλικοι εκπαιδευόμενοι σε επιμορφωτικά προγράμματα εμψύχωσης και κριτικού στοχασμού για την επίλυση συγκρούσεων στο σχολείο μέσω μορφών τέχνης.

45.    Η λατρεία των ηγεμόνων στην ελληνιστική εποχή

46.    Μανθάνουσες Κοινότητες: Βελτιώνοντας την ικανότητα των σχολείων και των εκπαιδευτικών στη μάθηση

47.    Πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Mytheum: ο Πολιτισμός στο πλαίσιο του Web 2.0

48.    Η διαφορετικότητα όπως προβάλλεται στην τηλεόραση

49.    Οι ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές ως αναπλαισίωση δυσλειτουργικών μορφών διδασκαλίας στο πλαίσιο της αξιοποίησης της εμπειρικής μάθησης στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

50.    Ενταξιακή Εκπαίδευση και Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική: Μύθοι και Πραγματικότητες

51.    Διαμεσολάβηση: Τρόποι αντιμετώπισης των συγκρούσεων στον χώρο του σχολείου και της βελτίωσης του σχολικού κλίματος

52.    Η διδασκαλία των Ελληνικών στο Διαπολιτισμικό Λύκειο Θεσσαλονίκης

53.    Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών Β/μίας Εκπαίδευσης για θέματα σχολικού εκφοβισμού

54.    Μαθαίνοντας ελληνικά στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου: Δύο εφαρμοσμένες διδακτικές προσεγγίσεις

55.    Η Μορφολογία του Επιθέτου στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας

56.    Αξιοποίηση  Κινητών Τηλεφώνων-Tablets στη Διδασκαλία του Ελληνικού Πολιτισμού & Γλώσσας σε Αλλοδαπούς. Μια Μελέτη Περίπτωσης.

57.    Βασικές φιλοσοφικο-παιδαγωγικές αρχές και ιδέες της πραματείας του (ψευδο)Πλούταρχου “Περί Παίδων Αγωγής”

58.    Σχολικός εκφοβισμός και ενδοσχολική βία. Η Συναισθηματική Αγωγή ως μέτρο πρόληψης

59.    Εκμάθηση των ρηματικών παραγώγων σε -ση

60.    Μια νευρογλωσσολογική προσέγγιση στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας

61.    Αξιοποίηση της Συγκριτικής Λογοτεχνίας στην Εκμάθηση της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας

62.    Η διαφορετικότητα όπως προβάλλεται στην τηλεόραση

63.    Πόσο ‘‘διευθυντής’’ μπορεί να είναι ένας διευθυντής σχολικής μονάδας. Περιορισμοί και προοπτικές.

64.    Η ενσυναίσθηση και ο ρόλος της στη διαπολιτισμική εκαπίδευση

65.    Φύλο και διευθυντές σχολικών μονάδων

66.    Αξιοποιώντας τη  Δημιουργική Γραφή στη τάξη και στην πράξη

67.    Θέσεις και δράσεις του Αλέξανδρου Παπαναστασίου για τη «διαπαιδαγώγησιν του λαού»

68.    Ο ρόλος του μαθήματος της Τεχνολογίας στην ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στο ελληνικό σχολείο

69.    Ο καθοριστικός ρόλος του Σχολικού Συμβούλου στη διαμόρφωση εποικοδομητικών σχέσεων μεταξύ σχολείου-οικογένειας. Μια αρχική προσέγγιση

70.    Η ετεροαντίληψη των μαθητών του Δημοτικού σχολείου για τη σχολική επίδοση των Ρομά συμμαθητών τους: ερευνητικά δεδομένα

71.    Η διδασκαλία των πιο διαδεδομένων θρησκειών μέσα από τις Ιερές Μουσικές τους με χρήση νέων τεχνολογιών.

72.    Η διαχείριση της ετερότητας αφορά τις πολυπολιτισμικές ή και τις μονοπολιτισμικές τάξεις;

73.    Η υποδοχή των δίγλωσσων παιδικών βιβλίων στο νηπιαγωγείο

74.    “CRIMSON IDOL” - Μια ταινία που δημιουργήθηκε μέσω της πλατφόρμας eTwinning και αφορά στην ενδοοικογενειακή βία, στις εξαρτήσεις, στο χώρο του θεάματος και στην αυτοπεποίθηση






Σου άρεσε; κάνε και εσύ Like στην αμερόληπτη ενημέρωση!

Σχολιάστε αυτό το Video

Το όνομά σας:


Το σχόλιό σας:


Επιβεβαίωση:



* Το σχόλιό σας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τους 600 χαρακτήρες.

Σχόλια

Σχολιάστε πρώτος αυτό το video.